lørdag den 17. marts 2012

Kageudstyr med besparelse

I den sidste uge sad jeg og kiggede på web-shops som sælger en del kageudstyr. Jeg tjekker også priserne. Nogen skriver at hvis man handler for over 500 kr. er fragten gratis, men det betyder ikke at den bliver leveret til hoveddøren. Kop&kande har også en del udstyr til cupcakes og fondant.. Her er  der ingen fragtpris (ikke hvis du handler i deres netbutik). Det har også en del ting til fornuftig pris. Det kan være web-shoppen har nogle redskaber til lidt billigere penge, men tjek altid fragtprisen og regn om det er billigere. Måske er en varer 30 kr. billigere, men fragten koster 60 kr, så er varen pludselig 30 dyrere.. Den nemme regnstykke er at hvis man køber 10 varer og fragt prisen er 60 kr. Du skal bare dele 60 kr. med 10 og det giver 6 kr. pr. varer i fragt. Hvis man skal flere ting og det er billigere end andre steder, så er det vel at handle der. En ting er at vareren er billig, men en anden ting som jeg går meget op er kvalitet. Hvis der er nogen som derude vil starte på denne hobby, ja, så koster den ikke meget, hvis man lige tænker sig om og holder øjene åbne for et godt tilbud. Jeg har ikke endnu alt det fine udstyr. Heller ikke en køkkenmaskine endnu. 
Jeg køber altid mine muffins/cupcakes papirforme og pasta farver hos  http://annettesfavoritter.dk/  


Wilton tyller køber jeg hos kop & kande butikker. Prisen er 30 kr. eller er også hos annettesfavoritter.dk, hvis jeg skal have nogle andre ting, da prisen på tyller også er det samme..


Har lige set på dinkage.dk at der har det modellerings værktøjer en del andre ting fondantkage meget billigere end hvad andre butikkers pris er.. Men her kan du får leveret gratis til den nærmeste butik hvis du handler over 500 kr. Du kan sagtens for det leveret til hjemmet, men koster ca. 82 kr. om du handler mere eller mindre end det 500 kr..


Vil handle hos dem og når jeg får varerne kommer der et indlæg om det:-)


Håber at du kunne bruge lidt af min tips til næste gang du skal handle:-)



1 kommentar:

  1. Ja, dinkage.dk og annettesfavoritter.dk kan jeg også anbefale. :o)

    Kan også anbefale kageoplevelser.dk, der bl.a. har FI moulds som "perlebort m/ 3 størrelser" til kr. 230,- og "sovende baby" til kr. 95,-. :o) Fri fragt ved køb over kr. 600,-.
    Sender gerne "småting" som alm. brevforsendelse. Der står vægt på varerne, så kan man nemlig også selv regne ud, hvad det vil koste som brevforsendelse med PostDanmark. ;o)

    SvarSlet