fredag den 23. marts 2012

Blogaward



Jeg blev helt overrasket og glad da jeg så at jeg havde modtaget blogaward fra Momses-Universe. Tusind tak til Bettina.

Blogwarden fungerer som en stafet, der virker på følgende måde:
  1. Linke til den man har modtaget Awarden af + indsætte Award-billedet.
  2. Give den videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere.
  3. Svare på fem spørgsmål.

Jeg giver "stafetten" videre til:
Søsters Ting og Sager
Kage Kram
Annes Hyggested

Gyldensberg


1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Jeg elsker at dele min glæde med folk. Jeg elsker at bage og har fået altid ros. Da jeg hørte om blog, tænkte jeg hvorfor ikke starte min egen blog med opskrifter og tips, så det ikke kun er min omgangskreds der får glæden, men alle. 


2. Hvilke blogs følger du?
Kageblogs og inspirations blog. 

3. Favorit farve(r)?
turkisblå, Rød, Grøn, Pink, hvid og en del mere.. Elsker alle farver:-)


4. Favorit film?
En god film, som fra start til slut har spænding.


5. Hvilket land(e) drømmer du om at besøge - og hvorfor?
Alle.. For alle lande har noget unikt. Vil gerne opleve verden. 

1 kommentar:

  1. Mange tak for awarden, betyder rigtig meget, jeg har dog tidligere modtaget en sådan award og vil derfor ikke sende den videre ..
    Mine svar fra sidst kan læses her:
    http://gyldenbergs.blogspot.com/2011/12/blog-award.html

    SvarSlet